Cilj je bio pripremiti informacijski materijal za strane ulagače zainteresirane za ulaganje u Hrvatsku. Nedovoljna promotivna aktivnost u privlačenju stranih ulagača jedan je od razloga zašto Hrvatska dosada nije uspjela privući značajnija «greenfield» ulaganja od kojih se mogu očekivati i snažniji pozitivni efekti na domaće gospodarstvo. U javnoj ekonomsko-političkoj diskusiji sve se češće čuju argumenti zašto bi promotivnu aktivnost pri privlačenju inozemnih investitora trebalo intenzivirati, a čini se da i neke institucionalne mjere idu u tom smjeru.
Jedan od prvih koraka u takvoj aktivnosti je priprema informacijskog materijala iz kojeg bi zainteresirani ulagači mogli dobiti prve relevantne informacije kao što su struktura hrvatskog gospodarstva i najperspektivnije i konkurentnije industrijske grane, osnovne informacije o hrvatskom poreznom sustavu i sistemu poticaja i olakšica, administrativni postupak osnivanja poduzeća, osnovne informacije o deviznom poslovanju i carinskim propisima, podaci o dostupnosti i troškovima radne snage, infrastruktura, potencijalne proizvodne lokacije, kontakti u bitnim državnim i regionalnim institucijama itd. Ovakav vodič posebno je značajan pri privlačenju malih i srednjih poduzeća koja nemaju velike analitičke odjele koji im mogu prikupiti sve bitne informacije o potencijalnim proizvodnim lokacijama.