Opis projekta:
Mala i srednja poduzeća imaju ključnu ulogu u gospodarskom rastu zemlje tako da smanjuju nezaposlenost te promiču inovativnost i fleksibilnost unutar gospodarstva, prije svega zahvaljujući sposobnosti izrazito brze prilagodbe (tržišnim) promjenama. S druge strane, određuju ih i stanovita ograničenja, npr. glede investicijskog kapaciteta, raspoloživosti resursa, manjka informacija potrebnih za identifikaciju tržišnih prilika, te disekonomije razmjera. U privatnom sektoru, kako bi mala i srednja poduzeća prevladala navedene nedostatke, ona se oslanjaju na suradnju s drugim poduzećima i tako kreiraju svoje poslovne mreže pri čemu nastoje zajedničkim naporima ostvariti (konkurentske) prednosti koje ne bi bile u stanju ostvariti individualno.
Cilj je projekta istražiti utjecaj strateškog umrežavanja i poduzetničke orijentacije na poslovnu uspješnost malih i srednjih poduzeća u zemljama jugoistočne Europe te na osnovu prikupljenih rezultata istražiti mogućnosti njihove primjene na mala i srednja poduzeća u javnom sektoru Republike Hrvatske.