Tražilica
 
 
Djelatnici :: Istraživači :: dr. sc. Bojan Morić Milovanović
 

Kontakt:

E-mail: bojan.moric@ijf.hr
Telefon: +385 1 4886 444

Zvanje: viši znanstveni suradnik

Obrazovanje:

2018. magistrirao (MBA) na Gies College of Business, University of Illinois, Urbana-Champaign, SAD
2015. magistrirao na Parsons The New School for Design, The New School, New York, SAD
2012. doktorirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
2008. magistrirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
2006. diplomirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu

Profesionalno iskustvo:

od 2021.          znanstveni suradnik, Institut za javne financije
2019. – 2021.  izvanredni profesor, Sveučilište Libertas
2014. – 2019.  docent, Sveučilište Libertas
10/2018. – 11/2020. operativni direktor, Chagala Group, Kazakstan
4/2017. – 9/2018.     regionalni menadžer, DistributionNOW (Kazakstan, Azerbajdžan, Gruzija, Turkmenistan)
9/2017. – 12/2017.   predavač, Faculty of Geology and Oil and Gas Industry, Kazakh-British Technical University, Kazakstan
7/2014. – 3/2017.     operativni i prodajni menadžer, DistributionNOW, Kazakstan
2/2014. – 6/2014.     menadžer razvoja poslovanja, National Oilwell Varco, Kazakstan
2012. – 2014.           viši asistent, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2007. – 2011.           znanstveni novak, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2006. – 2007.           vanjski suradnik u nastavi, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Područje interesa:

ekonomika javnog sektora
ekonomika energetike
ekonomika poduzeća
poduzetništvo i inovacije

Odabrana bibliografija:

  • The impact of strategic networking on business performance of manufacturing SMEs operating in a predominantly service based economy (koautori D. Primorac i G. Kozina). Interdisciplinary description of complex systems, 18(2-B), 2020, 194-207. doi: 10.7906/indecs.18.2.9 
  • Multidimensional Approach to the Role of Internal Business Factors in Internationalization of Manufacturing SMEs (koautori M. Mikić i D. Primorac). Eurasian Business Perspectives Proceedings of the 24th Eurasia Business and Economics Society Conference / M. H. Bilgin i sur. (ur.). Cham, Switzerland: Springer Nature, 2019, 155-167. doi: 10.1007/978-3-030-18652-4_12 
  • Two-dimensional analysis of the influence of strategic networking on entrepreneurial orientation and business performance among SMEs (koautori D. Primorac i G. Kozina). Tehnički vjesnik, 23 (1), 2016, 247-255. doi: 10.17559/TV-20150428210214 
  • Examining the Role of External Business Factors in Internationalization Of Manufacturing SMEs – Case of Croatia (koautori M. Mikić i J. Jelen). International Journal of Small Business and Entrepreneurship Research, 3(3), 2015, 28-41.
  • Analysis of external environment’s moderating role on the entrepreneurial orientation and business performance relationship among Italian small enterprises (koautor Z. Wittine). International Journal of Trade, Economics and Finance, 5(3), 2014, 224-229.
  • Multidimensional Analysis Of The External Environment In The Strategic Networking Process Among Service SMEs In A Lagging Economic Context (koautori M. Mikić i J. Jelen). The International Journal of Engineering and Science, 3(10), 2014, 26-35.

 

Popis radova u Hrvatskoj znanstvenoj bibliografiji

 
Download dokumenata:
Životopis - Bojan Morić Milovanović (veličina: 115 kb)
 
 
 
Naše stranice koriste kolačiće kako bi Vam omogućili najbolje korisničko iskustvo.
Prihvaćam kolačiće     Postavke kolačića